پکینگ کاستاس (کاستاش) kastas, k18 ,k21 ,k33

پکینگ کاستاس پکینگ‌های پلی اورتان هستند که در جک‌های هیدرولیک و پنوماتیک کاربرددارند.
نوع متریال کاربردی در پکینگ کاستاس پلی‌اورتان با استحکام و مقاومت سایشی بالا است و در ابعاد و سایز‌های مختلف و به دو شکل گلویی و پیستونی با عملکرد یک طرفه و دو طرفه ارائه می‌شوند.
قابلیت  تحمل فشار این پکینگ‌ها از ۲۵۰ تا ۴۰۰ بار و قابلیت تحمل حرارت آن‌ها از ۳۰ درجه زیر صفر تا ۱۰۰ درجه بالای صفر است.

پکینگ پیستونی

پکینگ پیستونی معمولاً ‌در جک‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی کاربرد دارند و از نشت مایع به بیرون و نفوذ گرد و خاک به داخل سیلندر جلوگیری به عمل آورده و اجازه می‌دهند تا فشار درون پیستون حفظ شود و نوع طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که لبه‌ی آب ‌بندی داخلی آنها از لبه آب‌بندی خارجی آنها بلندتر و باریک‌تر است.
این پکینگ‌ها در ابتدای سیلندر قرار می‌گیرند تا مانع از نشت مایعاتی گازها از پیستون شوند. این پکینگ از خانواده پکینگ پلی اورتان میباشند. البته پکینگ‌های پیستونی ۳ یا ۵ تیکه هم در بازار موجود می‌باشند که نوع ۳ تیکه آن از جنس لاستیک منجید دار و نوع ۵ تیکه آن از جنس  NBR است. پکینگ پیستونی پمپ و جک قادر به تحمل فشار برابر ۲۰۰ بارهستند و تا دمای زیر ۱۹۰ درجه از کارایی خوبی برخوردارند.

پکینگ گلویی

پکینگ گلویی،در جک‌های پنوماتیک (بادی) وهیدرولیک کاربرد دارد، از نوع پنوماتیک آن در سیستم‌های داینامیک و از هر دو عملکرد ترکیبی و همزمان آب ‌بند /گردگیر آن استفاده می‌شود و نوع هیدرولیک آن عمل آب‌بندی یک طرفه گلوئی سیلندر را در حین باز و بسته شدن و جلوگیری از نشت مواد و سیالات را بر عهده دارد. طراحی پکینگ به گونه‌ای است که لبه‌ی آب ‌بندی داخلی آن از لبه آب‌بندی خارجی کوتاه‌تر است.
پکینگ گلویی از جنس پلی اورتان می‌باشد و در دمای ۳۰ الی ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد از بازدهی و کارایی مناسبی برخوردار است.